Kimbuki ikinci sezaryen de çok ileri haftaları bekletmiyorlar diye biliyorum genel de 38-39 arası tabi sizin süreciniz sancınız vs şikayetleriniz bir de doktorun görüşü önemli daha da erken olabilir benim öğrenir öğrenmez belliydi 38 de doğum yapacağım tansiyon sıkıntısı olduğundan