Gizem111 İyi akşamlar kızlar benim 32. Haftam haziranın 16 sına denk geliyor ama o gün bayram. Ben ayın 14 ü gitsem rapor alabilir miyim sağlıkcı arkadaşlar varsa yanıt verebilir mi rica etsem
tubik_ Gizem111 32. Hafta çalışabilir raporu alın bayramdan sonra raporu çalışmamak olarak değiştirirsiniz. İzninin gitmemiş olur