Feyzanurguc ikizprensesannesi ben 7 haftalıkken gittim kesen geniş dedi beta 15.000 di ikizden şüpheleniyorum bir dahaki ay tam belli olur dedi tek kese tek yumurta ikizi olur varsa da dedi başka kese yokmuş öyle söyledi sizinki nasıl oldu yani doktorunuz ne dedi
guzide34 Sna19 bende tek kesede ikizlere hamileyim 11. Haftam doktor risklerini söyledi size neler söyledi
Sna19 guzide34 ne söylemedi ki valla tamam kürtaj olayım desem alalım diyecekti o derece ama rabbim ne derse o olur onun için ben çok takmıyorum
ikizprensesannesi @Feyzanurguc Ben tüp bebek hastasıydım doktorumun betamdan şüphelendi çoğal olabilri diye çift embriyo transferi olmuştum ama tek tutunup içinde bölünüp ikiz olmuştu direk iki bebek görünmüştü kalp atışlarıda vardı 6+1 de