Rumoss bende boyleyim o yüzden doktorum tek disari cikmama izin vermiyor araba kullanmama da, hele oglen sıcağında hic cikamazsin dedi. Evde bile bir anda dusuyor midem bulanıyor ayakta duramiyorum bende su ayran icip uyuyorum surekli . Tansiyon düşmesinin kotu birsey olmadığıni bebeğe basinc olmadigini iyi oldugunu bu durumun, anne icin bayilma riskinden dolayi kotu