Mommelike Turkanbal yaa ilk gebeliğinizin sağlıkla gelsin inşallah *duru sare narenciye isim olayıda çok zor gerçekten ya 😅😅
Aylaninannesi123 Turkanbal Ben olsam Türkçe olmasına özen gösterdiğim için İlay-Umay-Talya koyardım 💕sağlıkla gelsin minikler💕
kuzeymom__ izobellaaa-_- Kızım olsaydı idil düşünürdüm çok kibar ve karakterleri de öyle oluyor çok yakışmış sizinkide sağlıkla gelsin inşallah 🥰
izobellaaa-_- kuzeymom__ anlamı cidden çok naif kendi söyleyişi gibi bakalım hayırlısına olsun inşallah amin 🥰 oğlumun adı dedesinin ismi olunca çok alakasız oldu yalnız adem İdil 😃😃