Kizlar 19 haftalık hamileyim 12 haftalıkken doktor erkek dedi sonra başka bı doktora gittim %50 kız %50 erkek tam kendini göstermiyor dedi sonra yine başka doktora gittim bacaklarıni kapatmış göstermedi kendi doktor tahmin yapamam bebek kendini göstermiyor bacaklarını kapatıyor dedi kafam çok karıştı sizde de böyle oldu mu çok merak ediyorum ☺️😏