Bebekayik 34+3deyim yürürken karnımda aşırı sertlik oluşuyo ve pelvisim çok ağrıyo sizde de öyle mi bazı hamişler çok rahat yürüyo ben şaşırıyorum ben neden yürüyemiyorum 😢 birde ayaklarım çok şişti ve bacaklarım ağrıyo sanki çok spor yapmışımda hamlamış gibi
Masym34 Bebekayik bende hiç rahat değilim işkence çekiyorum yürürken pelvik bölgesi baskı hissi yorulma ohooo ama mecburuz diye sevdirmeye çalışıyorum 🤭
Seldahilal Bebekayik offf aynı durumdyaiz bende öyleyim yerimden kalkasim hicbi iş yapmıyorum 34+1 haftalık benim
Mihrican_22 Bebekayik bende aynıyım kemiklerim kırılmış gibi sünnet çocuğu gibi yürüyorum zar zor ayakta durmak ölüm sanki 36+1 olduk haftaya ayağa kalkabilirsem ona da şükür
Liyamm1 Bebekayik Ben yüruyorum da fazla yurudugum günler ayagim elim sisiyor malesef her gun varis corap giyorum artik baya iyi oldu tavsiye ederim💕
Bebekayik Seldahilal iş yapıcak hâl hiç kalmadı vallahi bende bu zamana kadar iyi yapmışım otururken bile karnım rahatsız oluyo göğsüme kadar çıktı bebeğin yeri 😂😂😂
Bebekayik Mihrican_22 demi yaa bende aynı bu şekilde tarif ediyorum sanki pelvis kemiklerim kırılmış gibi bi ağrı ve sürekli tuvaletimi getiriyo
Bebekayik Kimbuki benimde uzun zamandır öyle ağrım var malesef vitamin eksikliği falan dediler ama hiç alakası yok vitaminde kullanıyorum hiç fayda yok
Bebekayik Liyamm1 ben yürümediğim halde şişiyor birde yürüsem patlıcak heralde 😅 ben duramam ki varis çorabıyla o beni çok boğar 😂😂 hamilelikte bana bi darlanma geldi bazen o kadar sıkılıyorum ki üstümde ne var ne yok atıyorum kenara
Masym34 Bebekayik 40+3’üm ben 🫣🤭nişanım var 1 cm tek açılma var bugün baya kendimi yormam lazım bakalım 🤦🏼♀️🫣
Kimbuki Bebekayik ay içmediğim vitamin yokki demir var d var multivitamin balık yağı magnezyum kalsiyum. Bende vitamin eksikliğinden olduğunu düşünmüyorum. Napıcax böyleee🤷🏼♀️
Gulaysrcn Bebekayik bende 34. Hafta da aynı durumdayım bugüne kadar yürüyüş yapıyordum.2 gün öncede 1 saat yürüdüm eve zor attım kendimi.Ama bırakırsam daha zorlanirim gibi geliyor.Simdi de genel temizliğe başladım 1 saat iş yapıyorum 2 saat dinleniyorum bu hızla doguma kadsr ancak bitiririm heralde🤦♀️
Bebekayik Kimbuki sağlıkla gelsin inşallah 🙏 çok zor günleri atlattık daha da zor günleri de atlatıcaz 😂😂😂
Bebekayik Liyamm1 o zaman çok iyiii şimdi sıcaklarda geldi benim bacakları cıbıl cıbıl dolaştırasım var 😂
Bebekayik Masym34 ay bebişler gelmek istemiyo 🫣 konuş gelmen lazım artık de o şekilde ikna ettin ettin 😂