Malajin17 bende de 20.haftalarda başayan çarpıntı oldu. Özellikle birseyler yedikten sonra 1-2 saat sürüyor. Tansiyonum normal ama nabzım 120 lerde oluyor o süre boyunca. Yatar pozisyonda çok rahat hissetmiyorum. Çok rahatsızlık hissettiğim zaman evin içinde bi odaya gidip geliyorum o beni biraz rahatlatıyor. Doktora sordum geçen hafta kontrolde. Bayılma olup olmadığını sordu. Ama daha artarsa kardiyolojiden randevu alabilirsin dedi. İlaç kullanamazsın hamileyken dedi.