Berossss Kızlar 7+2 olduk kusmaktan deli olacam artık hiçbir şey yiyemiyorum hep kusuyorum ilaç atıyorum onu bile çıkarıyorum bir çaresi yok mu bunun psikolojim bozuldu artık
SedaNur76 Berossss ben o haftalardayken yatmadan önce alıyordum sabah da 5 gibi alarm kurup içip yatıyordum iyi geliyordu öyle Bir dene
Zeyyn26denz Gece yatmadan önce 2tane peş peşe prilam iç gündüz felan içmene gerek kalmaz ben öle yapıyordum 3ay kullandım öle rahatlattı 16haftamda bitmişti benim inşallah seninkide gecer cidden cok zorrrr şuan 20haftalık