Niloyaaaaa Htcttk benim 2045 te karından ultrasonda kesem gözükmemişti doktorda henüz bu değerde gözükmez demişti.. Alttan kaç olduğunda gözüküyor bilmiyorum belki alttan görünüyordur 🌺 hayırlı olsun şimdiden Rabbim inşallah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ❤️
Happy-melek1997 Htcttk ben özelde 1500 civarıyken keseyi alttan muayene ile net gördüm devlette üzerinden 1 hafta geçmesine rağmen alttan muayene ila anca gördük cihaza bağlı özelde ki devlete göre daha kaliteli cihaz olabilir devletteki doktor öyle demişti bana
OztrkSeda Htcttk doktora gittiğimde 1500 civarındaydı ama karından gözükmemişti. Alttan muayene ile gözüktü ilk küçücük kese. 3 hafta sonra tekrar çağırmıştı doktor o zaman karından hem kese gözüktü hem içinde bebek gözüktü.
Htcttk Ayden6 çok teşekkür ediyorum 3 gün öncesinde beta 264 çıkmıştı bana yüksek artış geldi biraz ilk gebeliğim sizce normal mi peki bilginiz varmı
Htcttk Niloyaaaaa Allah razı olsun Rabbim isteyen her anne adayına bu duyguyu yaşatsın inşallah 🥰🤲🏻☺️
Mommerve Htcttk 2 gün önce beta 3000lerdeyken karından usg ile kese göründü haftanızı takip edin beta baya yüksek bi kaç gün sonra karından görünür diye düşünüyorum hayırlı olsun 🌸
babygirl02 Htcttk ablamın beta HCG 8113 çıktığı halde doktor kese daha yeni oluşmuş dedi canım 5 haftalık hamile
Esum48 Benim ogrendigimde 795 ti hcg degerim. 2.5 haftalik oldugunu soylemislerdi. Ve 2 hafta sonrasina randevuda keseyi gorcegimi soylediler. Gittim karindan ultrasonla gozukmustu yaklasik 4.5 haftalikken ama ozel hastaneydi
idil22 Benim beta değeri 1707 olduğunda alttan muayene ile net bir şekilde gözükmüştü. Hayırlı olsun bu arada. Sağlıcakla gelsin. 🥰🌷