Hasret18ayaz Busragurpinar seninki benimkinden yüksek çıkmış maşallah birdaha ne zaman kan vericeksin
Busragurpinar Hasret18ayaz doktorum pazar günü acilden gel ver dedi bir de salı günü gel dedi takip edelim yukselicek mi dedi inşallah yükselir
Hasret18ayaz Busragurpinar ayy inşallah ya benim testteki çizgi koyulasmiyor çok korkuyorum bende bugün kan vericem tekrar
Busragurpinar Hasret18ayaz canım kan testine göre takip et evde test yaparsan kafana çok takarsın ve stres yaparsın o yüzden rahatlat kendini kan testiyle devam et
Hasret18ayaz Busragurpinar evet yaa sabahtan beri ağlıyordum acile gittim vajinal USG ile baktı rahim duvarın kalınlaşmış bak kesenin yeri oluşmaya başlamış dedi gösterse kan aldi 2 gün önce 13.9 du bugün 33.94 çıkmış rahatladım 🥰🥰
Yesimdeniz Busragurpinar vat canım bende gördüm hastanede kan ver betana baktır sağlıkla sıhhatle alırsın kucağına inşallah
Busragurpinar Yesimdeniz inşallah canım teşekkür ederim baktırdım yükselip yukselmedigini takip edicez artık inşallah yükselir 🌺
Busragurpinar Mrszeyna benimde o civarladaydi 15 Nisan en aon olduğumda normalden 10 gün sonraya falan atıyor ama olmadı bende içime bir kuşku düştü bakiyim dedim öyle öğrendim ama daha kese oluşmamış kanı takip edicez
Busragurpinar Hasret18ayaz çok güzel maşallah bana öyle bakmadı ama kanı takip edelim dedi pazar günü 150 olmalı dedi