Yesillendik_ Busragurpinar evet canim var gebelik bende şuan ben adetten iki gün önce silik gördüm adete kadar 2 test daha yaptım gittikçe koyulaştı zaten
Busragurpinar Yesillendik_ az önce başka bir marka alıp yaptım onda da çıktı akşam acile gidicem iinsallah kanda da çıkar canım 🌸
Hasret18ayaz Busragurpinar ayyy hadi bende bekleyeyim surda testlerimiz benziyordu bakalım senin kaç çıkacak
Fatmanur12345 Busragurpinar bende senle bekliyorum burda insallah vardır canım 🤲🏻 güzel haberlerini bekliyorum
MeryemE97 Busragurpinar Bendede böyle olmuştu sonrasında hamile oldugumu ögrendm☺️İnşALLAH sende hamilesindir
MeryemE97 Hasret18ayaz Hamile ola bilirsin Bendede ayni oldu ilk test de sonrasında hanmilemoldugumu ögrendmmm🥰
Hasret18ayaz MeryemE97 ben bugün kanda 13.9 ile gebe olduğumu öğrendim umarım sağlıkla ilerler teşekkür ederim ♥️