Miskinim Kızlar giyilebilir süt pompası alıp memnun kalanınız var mı kullanımı çekimi nasıl ilk zamanlar kullanıma uygun mu ?
_Daydreamer_89 Miskinim bende yeni aldım henüz kullanmadım denedim ama çekim gücü iyi bebebao markası yani süt olursa tabiki çeker süt olmayınca hangi makinayı alsakta boşa 🙈
_Daydreamer_89 Miskinim ilk lansinoh kullandım elektrikli ama bu daha faydalı gibi vakit kaybı yok tak işini yap diğer türlü oturup vakit kaybediyorsun
myangelson Miskinim arkadaşım yeni doğum yaptı 1 aylık bebeği normal elektrikli kullanamıyormus tek başına baktığı için giyilebilir siparişi verdim diyordu kullanmıştır belki. Yarın bize gelecek bir sorayim yazarım size
Miskinim _Daydreamer_89 benn hastaneden çıkar çıkmaz medela kullanmıştım maşallah çoğaltmıştı sütümü sürekli akış olduğu için. Acaba diyorum alsam. I fiyatıda çok iyi
madameux _Daydreamer_89 power pumpingle artiriyorlar ya bu makinayi kulananlar ozellikle süt illa geliyomus yani