Kızlar bu hastaneye gidiyorum ama eşimin isteğiyle doktorumuzu değiştirmek istiyoruz son 1 hafta çok zordu bizim için hala da öyle eşim doktorun son kontrol de tavrından rahatsız oldu ( doktor adı vermek istemiyorum bizim ki bize özel bir durumdu ) bende değiştirelim dedim sizin tavsiye ettiğiniz biri var mı ? Asiye hanımı çok görüyorum tavsiye eder misiniz?