Nagihan07 kimse bisey yazmamişmi 😳 ben medicalpaek mine hanıma gidiyorum memnunum tatlı dilli. Ama bebeğin sağlığı hakkında bilgi verdikten sonra baskanbirset hic söylemedi şimdiye kadar (20 haftalık olduk) ne bileyim beslenme hakkında, yatış pozisyonu hakkında falan filan.... diğer doktorlar böyle seyleri kendilerimi anlatıyor yoksa herkes ben gibi araştırıp mi soruyor doktoruna anlamadim 🤷🏻♀️🤣 sen kime gidiyorsun