Cagla96 Güneşlide oturuyorum buraya çok uzak olmayan hastane arıyorum ikili test için. Medicine 2700 dedi baya pahalı geldi bana. Tecrübelerinizi bekliyorum
Melek3675 Cagla96 ikili test için özelde verilen parayı çok gereksiz buluyorum devlette aynı işlemi yapıyor valla
Hatice35 Cagla96 beni öldürseler o ikili tarama testi için o parayı vermem aynı testti devlette yapıyor bir kan alacaklar bir ultrason 3 bine yakın bence çok fazla para
Cagla96 Melek3675 evet bende devlette yaptırdım özel hastaneler baya pahalı. E nabıza düşüyor mu acaba sonuç