Mervearel Kanguru/ anakucağı alıcam da 3 aylık daha ve hava alan kumaş terletmesin istiyorum m pozisyonu veren bebeğimin ve benim rahat edebileceğimiz
Damla Mervearel solomombaby kesinlikle kızım 11 aylık doğduğundan beri kullanıyorum yenidoğan yastığı da var hem benim için hem kızım için çok rahat 360 modeli
blogmomies Damla Bende sipariş verdim 360 her yöne modelini daha gelmedi . Gerçekten nasıl acaba? Tek başına takıp çıkarılıyor mu kolaylıkla ? Terletme olayı nasıl? Bel desteği nasıl ☺️Benim bebeğim 2 ay 20 günlük. ☺️
Damla Mervearel terletme yapmiyor pamuk kumaş instagram hesaplarından araştırıp bakabilirsiniz özelliklerine
Damla blogmomies bel desteği çok iyi zaten ergonomik bir kanguru tek başınıza kolaylıkla takip çıkabilirsiniz terletme yapmıyor. Benim bebeğim 11 aylık taktığım zaman hala çok rahat taşıyorum ağırlık bütün vücuda yayıldığı için yormuyor 🤗
epltkp tugcesakzci merhaba ben de babybjörn mini aldım 3d diye geçiyor hemen kullanmaya başladınız mı bir de kaç ay kullanılabilir bu max. Çünkü bana biraz ufak geldi
blogmomies Bbk88 Güzel ama daha güzelleri vardır. Bendeki kabaca geldi bana . Ama ne alınırsa alınsın sırt desteği çok önemli ve bebeği erken alıştırmak lazım .
Bbk88 blogmomies Ben de aldım ondan 3 ay öncesinde kullanmamaliymisiz ama sanırım, sling olanlar yeni doğadan itibaren kullanılıyormus heralde
miroscumm blogmomies her yöne ergonomik olan mı sizinkide acaba bende onu sipariş verdim ne zamandır kullanıyorsunuz
tugcesakzci epltkp 1 aylık olduğunda falan kullanmaya başlamıştım sanırım hatırlamıyorum ilk kullandığım zamanı. 6 aydan sonra kullanmadım kanguru
blogmomies miroscumm Heryöne 360 derece olan . Ben geç almışım bebeğim sevmedi pek. Erken alsam nasıl olurdu bilmiyorum.