Duygugull ah kuzum bende normal diye gittim sezaryen olmak zorunda kaldım ama benim sancım yoktu spinal oldum bende dediğin gibi hemen ayağa kalktım ve bebeğimi emzirebiliyorum burda sezeryandan o kadar çok korkutmuşlardı ki doğumdan bile saymamışlardı ama dedikleri gibi değilmiş 😊😊Rabbim evladını analı babalı büyütmeyi nasip etsin canım 🙏🏻