Anneadayiii AishaIbrahimli bende 18 i bitiyorum elhamdülillah sürekli progestan kullanıyorum 36 ya kadar da devam şimdilik bir sıkıntı yok yakın takipli devam ediyoruz
busranuur AishaIbrahimli 26 dan 31.haftama geldim çok şükür zor bir süreç sürekli yatamıyorum yemek vs yapmaya kalkıyorum kısalığım en son 17mm di🫠
AishaIbrahimli Anneadayiii Doktor bana serklaj olmaz dedi. Progesteran kullaniyorum fitil olarak. Ve yatak rejimi. Ayağa da cok kalkiyorum Ev iwleri mecburum. Ağrılarım bazen çok oluyor Bende kisalik 5 mm
Anneadayiii AishaIbrahimli bizde sürekli kontroldeyiz serklaj gerekirse yaparız dediler bende dikkat ediyorum ayakta işlerimi yapıyorum ama ev supurmuyorum mesela servikal kisaligim 25 mm üstü olmasına rağmen çok dikkat et canım
kuzeyozlem AishaIbrahimli Benim de kısalığım 5mm iken acil serklaj oldum ve hiç kalkmadan yatıyorum. Lütfen çok dikkatli olun. Neden serklaj yapamadılar size?
Nevrie 18 haftada 18mm ölçüm yapıldı serklaj oldum, çok şükür 20+5 olduk şu an 33mm kadar çıktık. Gerçekten çok zor bir süreç inşallah hepimiz en kolay şekilde atlatırız ☺️
Sssa nur_n 15 mmdi 21de en sonda 13 mm. uzamıyor maalesef serklajın kalmış olması bile mucizeydi, çok riskliydi ameliyatım
Kbrbydk AishaIbrahimli serklaj ile 36+4 e kadar geldik. Aldırdım. Şimdi 38+2 olacaz bu gece hala beklemedeyiz. Hiçbir belirti yok. Serklaj alınınca 1 cm açılma var demisti doktor sonra bakmadılar daha alttan