Kızlar selam yine ben. 11 haftalık olduk bugün 5 gündür yoğun bşr baş ağrısı yaşıyorum gece gündüz ağrıyor başım bulantı kusma yapmıyor sadece başım ağrıyor önceden de yaşardım ama ilaç alıp uyuduğumda hemen geçerdi şimdi paroldan başka bişey içemiyorum gece ayrı gündüz ayrı ağrıyor hiçbir iş yapamıyorum ağrıdan dolayı sizde yaşadınız mı acaba çok zorluyor beni 5 gün oldu geçmedi doktorum parol bile geçirmediyse nörolojiye git diyor nörolog bana ne yapabilir mr çekemez ilaç veremez doktorumda saçmalıyor. Hamilelikte normal mi yaşayan var mı geçiyor mu merak ediyorum 🥺