Gzmemn hastanesine göre degisiyor bahsisini iyi tutarsa esin basta ilgilenirler rica da edersen ama isleri seninle bittiginde cok suratin bakmiyorlar gibi oluyor biraz kizimi dün dogurdum bu gece daha kalicaksiniz sarilik dediler bi sürü sey aldirdilar bize sonra ne gelen oldu ne giden biz biraz yükselince ilgilendi tekrar -.-