sunashn50 o ilaçları ilk defa duydum açıkçası benim doktor bence kendini düşünüyor şimdi planlı daha iyi olur rahat rahat diyor bayramdan sonra sancın gelse apar. Topar gece falan gelmek zorunda kalacaksın diyo 😃 kesinlikle uykusu bölünmesin istiyor galiba 😃😃