Mercan_42 Kizlar 29 haftlgz ama kesinlikle rahat nefes alamıyorm yatamıyorum oturamıyorm çok rahatsız oluyorum hele geceleri haram ne tarafa döneceğimi şaşrdım biran önce dogsada kurtulsam şu agrılardan diyorm sizde böylemisiniz ya 😟
Aysemm44 Mercan_42 Daha o iyi günlerin cnm 38-39 haftaya gelince artk doğurmak için şekilden şekile gireceksin 😂
34busra Mercan_42 32+3 olcaz bende öyleyim nefes alamıyorum daraltı geliyor ne sağ yatabiliyorum nede sola donemiyorum bile ağırlaştım iyice 🙏
Mesen Mercan_42 27 haftalık ve aynı böyleyiz sanki saatlerce koşmuş gibi zor nefes alıyorum sırt üstü durunca belime birşey batıyor sabit uyuyamıyorum sabaha kadar dön dur piskolojim bozuldu inşallah hemen geceer bu dönem amin amin 🙏
Mercan_42 Aysemm44 off o zmanları düşünmek bile istemiyorum karnım çok aşagıda gören dogurcanmi diyor bide.
Mercan_42 34busra yine siz 32 sizn biz 29 da böyle olduk bakalm ilerisi nasl olcak. Allahım yardmcısı olsn hepimizn
Mercan_42 _almirasmom ay Allah yardımcınz olsun benmde 2 tane ogluşm var saolsnlar ice zorlaştırıyorlar 😊