Arkadaşlar bugün detaylı ultrasona girdim çok şükür bebeğimin her şeyi normal ama akşamında eve geldiğimde sütümün geldiğini fark ettim yaşayan var mı? 1 ay öncesinde kanamam olmuştu plasenta aşağıdaydı ve progestan kullandım geçen hafta doktorum sonlandırdı ve bugün detaylıda plasentanın yukarı çıktığını gördük. Erken doğum olmasından korkuyorum ama göğüslerim çok ağırıyor 🙄