Çocuğuna kuduz aşısı yaptran var mı ? Varsa ateşi oldu mu aşıyı öglen 2 sularinda yaptrdik şimdi ateşi var .kediyi seviyordu bahçede bianda kedi elini ısırmaya kalktı dişi girmedi ama çok çok hafif bir kabarma oldu elinde kanama vs asla olmadı anında hastaneye götürdük aşı yapıldı ama hala çok korkuyorum başına gelen var mı oğlum 21 aylık şuanda