Lykiav iştahlı olmak sıkıntı değil ki bende çok iştahlıyım yiyorumda :) hamilelikte rahat rahat yiyim diyorum doğumdan sonra diyet başlar zaten :)) tansiyona gelince de benimde sürekli düşüyordu ama daha 18 20 li haftalarda falandı. Doktorum tansiyon düşüklüğü olabilir tuzlu bişeyler ye dinlen falan demişti. Tuzlu ayran falan içiyordum. Ama en çok da uzun süre aç kaldığımda düşüyordu tansiyonum. Yüksek olunca sıkıntı oluyor galiba tansiyonda. Yinedr sen doktoruna sor için rahat etsin