Sanemboranaren Mima xari bebek arabası kullanan yada araba tavsiyesi olan var mı ? Kullanan olduysa memnun kaldı mı? Tavsiyelerinizi bekliyorum. 🤗
peloo Sanemboranaren görüntü açısından güzel ama kullanış açısından çok kötü ve zor olduğunu sölediler deri olduğu için soyulmada yapıomuş.. bnm için kullanış ve kalite önemli olduğu için Cybex Mios tercih ettik biz
Sanemboranaren Svnccnr dün bir avm de baktık bana da küçük gibi geldi aslında ama görüntüsü çok hoşuma gitti