Minikkelebekkk Selam kızlar 50 g şeker yüklemesi yaptırdım açlık kan şekeri 90 o biri 161 çıktı yüksek ertesi gün 100 g yaptırdım açlık kan şekeri 79 oda normal düzeyde çıktı 3 ü de başina gelen var mı napmam lazım şekerim var mı hamilelik