Hivv geçtiğimiz ağustos ayında kürtaj oldum 3,5 ay sonra ise hamile kaldım. Kürtaj öncesi de bir sağlıklı doğumum var, sizden kaynaklı mı demesi üzücü. Benim de görümcem öyle demişti aşırı zoruma gitmişti benden kaynaklı olsa bir çocuk doğuramazdım demiştim. Muhtemelen kan pıhtılaşması sebebiyle olmuştur, ben yeniden hamilelik düşündüğümde coraspine başlamıştım. Şimdi 7 aylık hamileyim. Üzülmeyin zor bir süreç ama geçiyor umarım bir daha tekrarlamaz