Nergiz7 bebeğim doğar doğmaz verdik aldı da emzik ama sanki bana çenesi yoruluyor da benim mememi fazla tutmuyor gibi geldi , o yüzden kullanmadım daha ( halbuki bebekler başta fazla emmez bilemiyorum yani bende ) bir kaç ay sonra denedim tutmadı dışarı çıkmak zordu baya ağlıyordu mızmızdı annemlere gittim 3 aylık felan dı o zaman kardeşim denedi uğraştı baya tuttu emziği evime döndüğümde eşimle dışarı çıkınca emzik sayesinde bebeğimizi sakin gören eşim şok oldu 😂 böyle zamanlar çok iyi oluyor ben fazla bağlanmasın diye sadece dışarıda ve uyku esnasında veriyorum emzik sayesinde desteksiz uyuduğu da oluyor hem 🌸