Asyaaygunkaraman Kızlar en son 11+5 Ken kontrole gitmiştim doktor cinsiyete erkeğe benzettim demişti ama kesin konuşmadı şimdi 14+2 yım yarın 14+3 oluyorm kontrolum var acaba gösterir mi cinsiyeti bu haftada öğrenen var mı
FKRKS29 Asyaaygunkaraman ben ikili testte 12+1de erkeğe benziyo dedi bugün 13+5te özele gitti kahverengi lekelenmem oldu diye Allaha şükür birsey yokmuş baktı cinsiyetine oda erkek dedi🤷♀️🥰