16 haftalık hamileyim hamileliğimin basından berı hiç kilo almadım hatta 1 kilo vermişim bu durum normal mi acaba kilo alamadığım için kendimi kötü hissediyorum bebek de etkilenir alamaz diye. Çevrem Alman lazım vs vs diye konuşuyor bir kesim de 5 . Aydan sonra alırısn diyo böyle olup da sonra kilo alan var mı