Bebek odalarınızın görsellerini atabilir misiniz kızlar bize de fikir olur oda konusunda henüz nasıl bir şey alacagımıza karar veremedik Montessori al diyen var ikea divan al diyen var (iki yasından sonra bile yatsa bence düsme olasılıgı var ama) hiç alma 2 sene sonra alırsın diyen var 😀
*görsel atarsanız çok daha iyi olur 🥰