Cahide_Akbulut38 Hanımlar merhaba 🌸 Yarın regl günüm ama hiçbir belirtim yok normalde 3 gün önceden ağrı çeken birisiyim bebek düşünüyoruz bayadır gebelik testi yapsammi erken mi daha ?? Teşekkür ederim şimdiden❣️
Cahide_Akbulut38 Yeniyeniden bir yanım çok umutlu bir yanım kırılmak istemiyorum çok bekledim ama yapıp yapmamak yiyor içimi 😔
nergis-3567 benim de regle 1 günüm kalmıştı hiç belirtim yoktu sabah test yaptım pozitif çıktı inşallah senin de pozitif çıkar canım🤲🏻🌸❤️