Ssuuddee Kızlar iki hafta önce idrar testi verdim temiz çıktı şimdi idrar yaptıktan sonra karnımın alt tarafı bazen kasığım ağrıyor enfeksiyondan mı acaba
Aygn Ssuuddee üşütme canm üşütme dün resmen idrar yaparken kıvrandım agridan ayıptır söylemesi gaz çıkarınca ağrı gitti🙈🙈🙈
Shrydn Ssuuddee bende senin gibiydim. Üşütdüm diyodum her halde ama gecmedi kultur yapıldı infeksiyon cıktı.
Sedahoca Koku ve sarı idrar varsa enfeksiyon olabillir ama kaşık agrısı üşütmeye de bağlı olabiliyor geçmiş olsun
Ssuuddee Aygn elimde değil ki malesef öğretmenim okulumuz çok soğuk kat kat çorap giyiniyorum ama fayda etmiyor canım
Aygn Ssuuddee Valla ne diyeyim o zman bacim sabah aç karina pekmez iç sıcak şekerli su iç okulda onlar işitir seni vücudun ısındı mı ayağında isinir