Erkekannnesi Kızlar 30 haftalık olduk artık bebeğimin daha iyi beslenmesini istiyorum neler yiyebilirim
sariniz13 Erkekannnesi valla balım benim yemekle aram sıfır sıfır sıfır😂 sadece sabah kahvaltılarımı sağlam yaparım sonrası hep fastfood 34+6 yım 2600 bebişim :)) kahvaltını sağlam yap bol bol kuruyemiş ye bebişinde güzel kilo alır inşallah
Afesfi Erkekannnesi valla canım ben 35+6 dayım nesguikli süt kasar muz kefir ceviz kuru incir felan tükettim 3100 gr dediler gelişimi 2 hafta önde gidiyor 37+6 uyumlu dedi
izobellaaa-_- sariniz13 bendeeee 1.5 yaş oğlum var sadece sabah kahvaltısı yapıyorum sağlam yumurta süt diğer öğünler yesem de oluyor yemesem 😃 35 de 2800 50 cm dedi