hayathayal karnimda bir agri var yaklasik 2 saattir araliksiz. aradada sanci giriyor asagi dogru. bebeginde hareketleri asagi baski yapar yonde. acaba dogum mu yaklasiyor.
shtngstr hayathayal canım ne desek olmaz ki kendin takip et bakalım nişan su vs var mı sanci sıklaşacak mı
hayathayal BamBi ay oylemi dersin🤔 ama cok dayanilmayacak gibi değil. sirtim belim karnim suan agri gidip geliyo
hayathayal shtngstr haklisin cnm. sadece bilemedim bu dogum.belirtisimi diye 🤔 ne oldugunu bilememek kotu
bebekteyaparimkariyerde hayathayal doktorunun numarası vardır herhalde sende ara omunla konuş burda biz ne kadar sana bilgi verebiliriz.sancık sıklaşırsa hemen hastahaneye git