Kızlar 12 haftalık hamileyim geçen haftadan beri kanamalı günlerm geçiyor doktor doktor gezdim plesanta öndeymiş bebeğin previa olabilir dediler perinatoloji gördü bugün evet önde ama kanama yapacak kadar yok dedi yukarı cıkadabilşr çocuk hareketlemdikce dedi ayrıca oğlum olacağını öğrendim bi kızım var bide oğlum olsun istedim sağlıkla inşallah rabbim gönlüme göre verdi şimdi sormak istediğim şu doktor rahminle alakalı kanama olabilir dedi kısalık vs bakıldı gayet normal dedi doktor ama rahimle alakalı olabilir dedi suan previa için erken olur dedi benim ne yapmam lazım bu süreçte başına gelen var mı