Ben ilk dogumumda depend kullandim cok rahatti ama ekim ayiydi terlemedim bu dogumum erken dogum olacak haziran temmuz da düsük ihtimalle de agustosta yani yaza denk gelecek terletir mi diye endise icindeyim kendim icin haatane cantasi hazirlamam lazim artik 28 haftadayim her an dogum olabilir