MMERVEA eylemm09 Bende çok merak ediyorum benim alt tarafımda böyle yumruğunu sıkıp bırakırsın ya öyle bi kasılıp gevşeme oluyor yalancı sancı böyle bir şey mi
eylemm09 MMERVEA bende de bazen bebek bi tarafa toplanıyor böyle şişiriyor orayı sadece o kısmı sertleşiyor karnımın diğer taraflar yumuşak bu da kasılma mı
MMERVEA eylemm09 Valla benim kız hep solda ve hep karnım sertleşiyor bende bilmiyorum ki bunlar kasılmamı 🙏🏻😂
sevvalcik Benim oğlumda hep sağ tarafta şişiyor ve sertleşiyor sol tarafım inik oluyor acaba bu kasılma mi oluyor
yenidenanne34 eylemm09 karnımın her yeri taş gibi oluyor canım 1 dakika falan sürüyor bu olurken agri mi desem boyle bi rahatsizlik hissi oluyor karnımda sonra geciyor kendiliginden. Dün nst ye girdim o esnada kasılma oldu yine bi kac kere nst sanci olarak algilamis 20lerde ve 40larda 3 tane sancım çıkmış ama duzenli olmadigi icin doktorlar normal diyor
-Aysenurrrr- Yalancı kasılmalarda pozisyon değiştirince geçiyor sancı, süre tuttuğumuzda belli aralıklarda olmuyor gelip geçiyor. Ama gerçek doğum sancısında kasılmalar arasında zaman kısalır dedi doktorum.