Elftln bence siz yanlış anlamaya müsait duruma gelmişsiniz. Üzgünüm, ben sadece bazı durumların irsi olduğu ile ilgili bilgi vermek istemiştim. Yorumumu kaldırabilirim sıkıntı değil. Niyetim kimseyi üzmek ya da kırmak değil. Ama sizin kendinizde kurduğunuz her bir olumsuz hissiyatı bebeğiniz 10 katı hissediyor. Bilginiz olsun.