Zeyneb_mihrap76 Tabiki de sen bilirsin ama giripte öyle unutulacak bir şey değil borsa. Sürekli takip etmek gerekiyor iniyor mu çıkıyor mu diye. Öte yandan, biz aylar öncesi yüksek miktarla girmiştik ve her gün kötüye gitti her gün kötüye gitti. Biz de senin gibi düşünmüş olsak girelim unutalım tarzda, para resmen buhar oldu eridi gitti toparlamadığı için. Keşke garantisi olsa çok düşmeyeceğine dair o zaman mantıklı olur evet oraya parayı yatır ve unut diye ama işte çok inişli çıkışlı bir durum ve son aylarda hiç çıkmadı. Seçimlerin olması da çok etkiledi mesela. Her şey gönlünce olsun 🌸