Dlncvn35 4 yıl önce doğum yaptım bu sene tekrar sezaryen olacağım inşallah, ben pandemide doğurduğum için 1 gece kalmıştım hastanede, kendim için bir tane uzun elbise gecelik bir tanede alt üst pijama takımı koymuştum ikisinide kullandım, terlik koymuştum kullandım, dependi direkt paketiyle koymuştum Allah üretenden razı olsun, birer tane emzirme atleti ve sütyeni koymuştum bu sefer sporcu sütyeni alacağım emzirmeli kısmını kullanmadım çünkü direkt üstten çıkarıp emzirdim bebekliğinde, hamile külodu almıştım üst kısmı geniş olanlardan sezaryen kesisine denk gelen çamaşırlar çok acıtıyor, eve dönüş için kıyafet koymadım gelirken giydiklerimi giydim, kendim için hiçbir kişisel bakım ürünü almadım iyikide almamışım ayağa bile zor kalktım taburcu olurken, bir tanede nostaljik kırmızı saç kurdelesi koymuştum fotoğraf çekilirken taktım. Bebek için bir tane 10lu bir tanede 5li hastane çıkışı koydum ekstra olarak bir ayaklı tulum ve zıbın daha eklemiştim ama iki tane hastane çıkışını giydi sadece, 7-8 tane bez koymuştum arttı bile, ıslak mendil kullanıldı, hastane çıkışlarının içinde battaniyeleri vardı onlarıda kullandık, emzik koymuştum tutmadı, biberonu kullandık sütüm gelmedi biberonunu verdim mama verdiler, herşeyini kategoriye ayırıp büyük boy buzdolabı poşetine koyup yapışkanlı etiketle üstüne ne olduklarını yazıp poşete yapıştırmıştım hiç öyle organizerler falan almamıştım bunların hepsi en küçük boy valize sığdı bide puset götürmüştük, sağlıkla kucağınıza alın inşallah ❤️