Kızlar adetime 5 gün var 3 Haziran bat günüm kasık ağrılarım çok var 22 mm yumurtam büyümüştü iğne bulmadığım için ¾ gün boyunca degerlerın demiştı doktor öylede yaptık tutu mu bilmiyorum artık ve bugün ikidi baktı testlerım geldi dayanamayıp test yaptım negatif çıktı çok mu erken davrandım daha 5 gün var adete lütfen akıl verın çok üzülüyorum 😔

