Bensu1111111 Merhaba değerim 305 den 79 düştü kimyasal gebelik sanırım progestan kullanmaya devam etmeli miyim yoksa son mu vereyim böyle bir durum yaşayan oldu mu
Zseda Bensu1111111 Tekrar kan verecekseniz kullanmaya devam edin. Hani laboratuvar kaynaklı bir yanlışlık olmadığına eminseniz. Onun disinda kan vermeyeceğim diyorsanız kullanmayin zaten birkaç güne beta sıfırlanır ve kanamaniz başlar
Gulll00 Bensu1111111 2 gunde bir kan verirseniz kimyasal oldugu belli olur. O surede kullanirsiniz . Eger yukselmek yerine degerlerde düsme oluyorsa kimyasaldir. Fazla surmez adet olursun
Btlshnnn Bensu1111111 benim de aynı olmuştu prosgestanı bıraktınız da beta sıfırlanır kanama başlar zaten. Rabbim yerini sağlıklı olarak yeniden doldursun inşallah 🤲🏻
Hatice5855 Kızlar herkese çok geçmiş olsun. Allah Bi daha yaşatmasın saglıklı bebişler nasip etsin her birimize. Bu kimyasal gebeliği önlemek mümkün mü. Benım 3 oldu 😢
bestebern merhaba benim düşmedi fakat yavaş artıştan dolayı 114-204-226 kimyasal gebelik olabilir deniyor