Kızlar bugün 36+0 kontrolüm vardı bebeğim 3 haftada sadece 150 gram almış şu an güncel kilosu 2360 boyu 47-48 cm arası dedi plesanta yeterli besleyemiyormuş normal şartlar suyum 8 ml olması gerekirken benimki 4e düşmüş haftaya alabilirim ama eğer şu yeterli gelirse 13 hazirana gün verdi bu arada ssvd denicektik doktorum da eğer bu sırada kendisi gelmek isterse normal olarak ilerleriz dedi şu an kafam çok karışık kendi sancım ve açılmam olsun diye tüm tuşlara basmalı mıyım yoksa kaderim sezeryan diyip akışına mı bırakmalıyım siz olsaydınız napardınız