Ozgis1s Kızlar idrar kültürü vermiştim “Nadir lökosit , nadir epitel hücre rastlandı “ diyor sonuçta. Bilgisi olan var mı?
Satisati Ozgis1s lütfen enfeksiyon varsadoktorunuza danışın ve önlemini alın bende idrar yolu enfeksiyonu geçirdim enfeksiyon bebeğimin kanında da çıktı doğumdan sonra yenidoğan bakımına aldılar ayrı kaldık lütfen vücudunuzda enfeksiyona dair bir rastlantı varsa arkasına düşün geçmiş olsun
Zuleyha_18 kardelen54 bende de ürogenital bakterileri uredi yazıyor buda enfeksiyon mu demek acaba netten bakınca faydalı bakteriler diyor da 😬
bahadircocugum Idrar kulturunde oyle sonuc cikmaz. Tam idrar tahlili o. Bisey cikmaz ondan. Idrari temiz sekilde de verememis olabilirsiniz. Enfeksiyon demek degil
Ozgis1s bahadircocugum size şöyle görselle yanıt vereyim o zaman. Her ay veriyorum orta idrarımı temiz şekilde verdim. Zaten normal idrar tahlilimde kan çıktığı için kültür istedi doktorum ayrıca usg çekildim.
Ozgis1s Satisati teşekkür ederim. Cuma günü kontrolüm idrarımda kan çıktığı için kültür istedi doktorum enfeksiyon ya da böbrek taşından şüphelendi. Böbrek ultrasonu da çekildim sonuçlarımı göstericem. Hiç bir belirtim de yok ne taş ne enfeksiyon olarak aslında bakalım ne çıkacak 😢
bahadircocugum Ozgis1s özel hastane mi bu. Normal sartlarda kültürde bu yazmaz. Mikroskopi bakmislar ve mikroorganizma gorulmemis. Doktor degilim ama 11 yıldır bu isi yaptigim icin eminim
Ozgis1s bahadircocugum evet özel hastane. Bende anlamadım ki hiç siz daha iyi bilirsiniz tabi. Doktora gidene kadar insan merak ediyor 😢
bahadircocugum 1xyz kültür yapilmami. Bakteri de yok epitel fazla çıkmış. Bence yok ama tabi kultur yapmadan bilinmez enfeksiyon
Merve1712 bahadircocugum benimkinede bakarmksınız randevu aldım ama gidene kadar bilgilenmiş olurum 🙏🙏
Htc03003 bahadircocugum merhabalar benimde idrar tahlilimde her sahada bol epitel hücresi görüldü yazıyor ne demek acaba hamileyim
bahadircocugum Merve1712 lökosit sayısı vücutta ki enfeksiyona bagli artiyor ama bunlar spesifik testler degil. Doktorunuz sizin durumunuza gore tedavi uygular. Teste bakıp yorum yapmak da dogru degil. Yapilan her test de her zaman dogru sonuç vermeyebiliyor o yüzden tekrar da ediliyor. Yani teste bakip netten biseyler bakip kendinizi korkutmayin. Gecmis olsun