kubranurleo Nüfus azalıyor diye Erdoğan artırılmasını istemiş, 1 seneye çıkacak deniyor. Ama bize denk gelmez sanırım. Ben 3 aya kalmadan doğuracağım. Keşke denk gelseydi. Ne diyorsunuz gerçekleşir mi? Eğer 1 seneye çıkarsa hemen 2.çocuğu da doğururum 😅😅