Arkadaşlar merhaba 31 Haftalık hamileyim bebeğimin cinsiyeti erkek gün içinde hareketlerini çok az hissediyorum. Parmakla sayılacak kadar az doktor kontrolüne gittiğimiz de hareket olduğunu görüyor ama eskiden çok hareketliydi bende kafama çok takıyorum acaba bir sorun mu var diye bu durumu yaşayanınız var mı yardımcı olursanız çok sevinirim..