kubratgce Ikiz bebisler normal bebeklere gore biraz daha minnak olduklari icin normal dogumda cok zorlamaz sizi diye düşünüyorum eger boyle bir sansiniz varsa bence normal dogum sanki daha iyi bir seçenek
hakkinizda hayirlisi olsun insallah sag salim kucaginiza alin nasil oldugu hic onemli degil bebis ve siz iyi olun yeterki.